יום ראשון, 21 ביוני 2015

על מדפסות HP

המדפסות הנמכרות ביותר בישראל הן מדפסות HP, כיוון שחברת HP  דואגת לשיווק ופרסום במדיה, וכן לנוכחות מגוון מדגמי המדפסות של חברה בכל נקודת מכירה. לעיתים, כדי למצוא דגמים של חברות אחרות צריך ממש להתאמץ. מומחי המדפסות של חברת כחילה פתרונות הדפסה, החברה הותיקה בישראל בתחום מוצרי ההדפסה, מסבירים על המדפסות מבית HP.

טוב שם טוב

HP היא חברה גדולה, אמינה ומוכרת, שזכתה לשם עולמי בתחום המדפסות בזכות טכנולוגיה גבוהה ומחירים נמוכים. בזכות נתונים אלה חוללו מדפסות HP מהפך של ממש בתחום בישראל, עד כדי כך שניתן למצוא מדפסות גם בבתים רבים, לשימוש ביתי ולאו דווקא לצרכי עבודה או עסק. הנתון הנוסף שהופך את HP לסיפור הצלחה, בתחום המדפסות ובכלל, הוא איכות המכשירים ואיכות השירות. המכשירים השונים מבית HP, ובכלל זה המדפסות כמובן, הם מכשירים אמינים וחזקים שאינם מרבים להתקלקל, ועיקר הדאגה היא למילוי הדיו כאשר הוא נגמר.

זמינות השירות

מאידך, אם בכל זאת קורה שהמכשירים מתקלקלים, טכנאי השירות והמעבדות תמיד זמינים בקרבת מקום. כאמור, חברת HP דואגת שבכל נקודת מכירה אפשרית יהיו מדפסות HP ומכישרים נוספים מכל מיני סוגים, אך, בנוסף, ניתן למצוא את מעבדות החברה בפריסה ארצית נרחבת, כך ששירות התיקונים זמין בכל מקום בארץ בקלות יחסית ותוך זמן קצר.

לא רק מדפסות

לפני כעשור נכנסו לתחום ההדפסה המדפסות המשולבות, וגם בתחום זה הובילה HP. המדפסות המושלבות חוללו מהפיכה נוספת בתחום המחשוב וההדפסה, והיום ניתן לרכז את כל הפונקציות הנדרשות במכשיר אחד: מדפסת (לייזר או דיו), מכונת צילום, סורק ופקס. כמעט בכל שנה מוציאה HP דגמים חדש של מדפסות, הפועלות בטכניקות טובות יותר, באיכות טובה יותר ובמהירות גדולה יותר. ההישארות בחזית הטכנולוגיה מעמידה גם היא את HP בראש החץ של תחום ההדפסה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה