יום רביעי, 16 בדצמבר 2015

השכרת מדפסות


שירותי השכרת מדפסות - החיסכון מתחיל בהדפסה

 בעבור בעלי עסקים רבים, כל נושא המדפסות גוזל מחשבה יתרה ממוחם וכסף רב מכיסם לאורך זמן. רכישת מדפסות איכותיות, לצד תחזוקה שוטפת, הינם עניין יקר ולא פשוט. אך אפשר גם אחרת. לאחרונה נולדה אפשרות נפלאה של שירותי השכרת מדפסות. זוהי דרך להיות עם, להרגיש עם, ובכל זאת לשלם הרבה פחות. אז בואו נראה על מה בדיוק מדובר.

השכרת מדפסות - מה זה בדיוק ומהן אפשרויות הבחירה?

שירותי השכרת מדפסות נולד כצורך לחברות שמצד אחד מדפיסות כמות נכבדה של חומר, ומנגד, אותה כמות לא גבוהה מספיק על מנת שאחזקת מדפסות באופן רגיל תשתלם באופן כלכלי. בעידן בו רבים מאיתנו מבינים כי הצורך לרכוש דברים ולא להשכיר לתקופות ארוכות הינו בעיקר פסיכולוגי (בתחום הדירה, הליסיניג לרכב וכו'), לא בכדי מדובר ברעיון שסחף עימו בעלי חברות רבים.

מרבית החברות המציעות שירותי השכרת מדפסות עושות זאת בשני דרכים. בראשונה, לא קיימים תשלומים קבועים לחברה המשכירה, בעוד החברה המקבלת את המדפסות משלמת בעבור מינימום הדפסה חודשי קבוע, כשעל כל חריגה מתווסף תשלום (נמוך) נוסף. אפשרות שנייה היא תשלום חודשי קבוע (של כמה עשרות-מאות שקלים, בהתאם לסוג המדפסת וההדפסות הנדרשות), בצירוף תשלום מזערי על כל הדפסה. כמובן שאפשרות זו עדיפה למדפיסים "כבדים" יותר. התשלומים כוללים תחזוקה שוטפת ושירות טכני מלא עבור כל מדפסת שהשכרתם.  לגבי סוג המדפסות, מרבית החברות בתחום מציעות מגוון רחב של מדפסות להשכרה. תוכלו למצוא הן מדפסות לייזר שפועלות על טונרים (ניתן לקבל אותם במסגרת השירות) והן מדפסות דיו, מדפסות צבע ומדפסות שחור לבן, חברות ייצור שונות וכו'. מומלץ לבחון בקפידה את האופציות הקיימות ולהחליט בהתאם לצרכי המשרד.

כמו מרבית ה"המצאות" החדשות, גם זו של השכרת מדפסות לעסקים התקבלה בחשדות וחששות, אך אלו שניסו הופתעו והמליצו. מדובר בשירות נוח, לא יקר ומאוד, אבל מאוד יעיל. אז מי אמר שחייבים להחזיק מדפסות יקרות בעסק שלכם? מתחילים לחסוך בהדפסה עוד היום! שירות השכרת מדפסות – פתרון מושלם לעסקים.

לפרטים נוספים, בקרו באתר: kehela.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה