יום ראשון, 10 בינואר 2016

מדפסת משולבת - כל האפשרויות במכשיר חכם אחד

מדפסות נועדו להדפיס, הפקס נועד להעביר מידע ויזואלי מהימן בקווי הטלפון, סורק מעביר מידע חזותי לקבצים ואילו מכונת הצילום פשוט מעתיקה. כל כך הרבה ציוד אלקטרוני בחדר אחד! לא הגיע הזמן להפסיק להתפזר ופשוט לרכוש מדפסת משולבת? כזו שמאחדת במכשיר אחד חכם את כל הפונקציות שהוזכרו לעיל? להלן כל המידע על המכשיר החכם שייעשה לכם סדר בכל הבלגאן.

יתרונות המדפסת המשולבת

מדפסות משולבות הינן מדפסות שאינן אך רק מדפיסות אלא אף מסוגלות לקבל ולשלוח פקסים, לצלם ולסרוק מסמכים. היתרונות של מכשיר זה ברורים למדי:
  • חיסכון בכסף - מדפסות משולבות עולות הרבה פחות מרכישת כל המוצרים הכלולים בהן בנפרד.
  • חיסכון במקום - המדפסת מונעת את השימוש במספר רב של מכשירי חשמל בבית או במשרד ועל כן חוסכת מקום רב.
  • נוחות מירבית - המדפסת הופכת להיות לב ליבו של המשרד ומאפשרת עבודה נוחה בעזרתה למספר רב של מטרות.
למעשה, גם אם הינכם סבורים כי אינכם זקוקים כרגע לסורק או פקס למשל, אין לדעת מתי צרכים אלו עשויים להתעורר. רכישת זו מאפשרת שימוש בפונקציות נוספות בעתיד, גם אם אינכם זקוקים להן כרגע.

סוגים שונים של מדפסות משולבות

ניתן למצוא שונות רבה בין האיכויות הרבות של המדפסות המשולבות, ולכן יש לרכוש אותן בהתאמה מלאה לצרכים ובחשיבה מושכלת. יש לקחת בחשבון כי המדפסות השונות נבדלות אלו מאלו באיכות ההדפסה, הסריקה והצילום. מפרטים טכניים נוספים שיש לשים אליהם לב הם קצב ההדפסה וההזנה בצילום, מספר הפיקסלים, יכולות הדפסה\סריקה\צילום בצבע, כמות דפים פר טונר\ראש דיו וכמובן – תקופת האחריות הניתנת. כמו כן יש לדעת כי מדפסת משולבת יכולה לעבוד בטכנולוגיית הלייזר ע"י טונרים מיוחדים או בשיטת הזרקת הדיו תוך שימוש בראשי דיו ייעודיים. בנוסף, ניתן למצוא מדפסות משולבות שמחייבות חיבור פיזי למחשב, אחרות יכולות לפעול אך ורק תוך חיבור לרשת (מדפסות IP) וחלקן אף כוללות אמצעים אלחוטיים כגון כרטיסי רשת wireless ואף Bluetooth.

חשוב מאוד לבחור מדפסות משולבות לבית ולמשרד לאחר ייעוץ מקצועי על מנת לבצע התאמה מלאה לצרכים. מי שאינו מעוניין להשקיע ולרכוש לעצמו מדפסת שכזו, בוודאי ישמח לגלות כי באפשרותו להשכיר אותה לתקופות זמן קצובות או ארוכות וליהנות משירות תפעולי מלא של המדפסת שהותאמה לו (כולל אספקת טונרים או ראשי דיו בהתאם לסוג המדפסת) ובאפשרויות תמחור נוחות למדי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה