יום ראשון, 19 ביולי 2015

מדפסות ברדר - בוחרים בטוב ביותר


מזה שנים שחברת "ברדר" העולמית נחשבת לאחת מהחברות המובילות ביותר בעולם בתחום האלקטרוניקה וציוד הקצה, והדבר מתבטא היטב גם בכל הקשור למדפסות האיכותיות שהיא מציעה ללקוחותיה. מדפסות ברדר מגיעות במגוון רחב של סוגים, כך שמלבד לאיכות הבלתי מתפשרת גם יכולת ההתאמה ללקוח על שלל צרכיו הינה מקסימאלית. להלן כל האפשרויות העומדות בפניכם בבחירת מדפסת ברדר. מבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

טכנולוגיות הדפסה מגוונות

בכל מה שקשור לברדר, אין ספק כי הטכנולוגיה הינה במקום הראשון. מדפסות ברדר מציעות עולם ומלואו עבור הרוכשים אותן בצורה מושכלת, וזאת ע"פ מנגנון ההדפסה הרצוי:

מדפסות לייזר ו- LED: מדפסות אלו פועלות ע"י תוף אלקטרוסטטי, מקרן לייזר וטונר. מדפסות הלייזר מסוגלות להדפיס בקצב מהיר, בשחור לבן וצבעוני ובאיכות משתנה. משרדים רבים בוחרים במדפסות הלייזר בשל החיסכון העצום שהן מציעות, כלומר, הדפסת מספר דפים רב פר טונר.
מדפסות הזרקת דיו - מדפסות הדיו של ברדר הינן איכותיות ביותר. מהזולות ועד היקרות יותר, כל מדפסות החברה מציעות איכות ההדפסה הגבוהה, קצבי הדפסה מהירים לצד כמות תקלות אפסית.
מדפסות תרמיות - אלו הן מדפסות המדבקות והתוויות לבית ולעסק. לעומת חברות רבות אחרות, חברת ברדר מציעה עבורכם מדפסות תרמיות שמסוגלות להדפיס לא רק בשחור לבן אלא גם בצבע. זהו יתרון אדיר למשתמש.

מאפיינים נוספים של מדפסות ברדר

כל מדפסת של ברדר מגיעה עם מפרט טכני ייחודי. מבין המאפיינים השונים ניתן למצוא:
יכולת התחברות לרשת האינטרנט - במגוון אפשרויות - ללא כרטיס רשת אלא ישירות למחשב, באופן קווי, wireless, Bluetooth.
רזולוציית הדפסה - החל  ממדפסות פשוטות לצרכי בית ומשרד (למשל, 360X360 dpi) עד למדפסות המקצועיות ביותר (למשל, 3200X6400 dpi).
צבע - שחור-לבן, צבעוני.

יש לציין כי מדפסות ברדר יכולות להגיע בצורתן ה-"קלאסית", כלומר, לשמש אך ורק להדפסה, או לשמש בנוסף גם לצרכים אחרים באמצעות מנגנון הפעלה משולב. החברה ידועה באיכות המדפסות המשולבות שלה, שהופכות בלחיצת כפתור לסורק, מכונת צילום ופקס. בהחלט מומלץ!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה