יום ראשון, 3 בינואר 2016

טונרים למדפסת - כל מה שצריך לדעת לפני הרכישה


טכנולוגיית הלייזר שינתה את פני תחום המדפסות לחלוטין. כיום ניתן להשיג יכולות הדפסה מהירות, כמות דפים מודפסים גדולה פר טונר בודד, ואיכויות הדפסה שלא מביישות גם את המדפסות התעשייתיות האיכותיות ביותר. מדפסות אלו עובדות באמצעות טונר ייעודי, שבתוכו נמצאת אבקת ההדפסה. בשורות הבאות נלמד אילו אפשרויות קיימות ברכישת טונר למדפסת לייזר, כך שתוכלו לבצע את הבחירה הנבונה והמוצלחת ביותר.

טונר מקורי

טונרים מקוריים הינם כאלה המיוצרים ע"י חברות האם של המדפסות (hp, xenon וכו'). מדובר בטונרים איכותיים ביותר, אשר עוברים בדיקות איכות קפדניות ועל כן גם יקרים יותר משאר האופציות שיוצגו בפניכם בהמשך. יש לציין כי מי שבידו מדפסת חדשה, חייב לרכוש טונר למדפסת מקורי בלבד, על מנת שהאחריות תהיה תקפה. חסרון הטונר המקורי הוא כאמור במחירו הגבוה.

טונר תחליפי

הטונרים התחליפיים מגיעים מאותו הקונספט של חלקי החילוף הלא מקוריים לרכב, מטענים שאינם מקוריים לסמארטפונים וכו'. מדובר בהתאמה מלאה למוצר מסוים אך הייצור עצמו מבוצע ע"י חברות מתחרות שאינן חברות האם. יש לציין כי טונרים אלה הינם זולים יותר מהטונרים המקוריים ולאו דווקא איכותיים פחות. כמובן שחשוב להתקשר עם ספקים בעלי מוניטין שמוודאים כי הטונרים התחליפיים הינם איכותיים לפחות כמו המקוריים.

טונר ממוחזר

בתנאי מעבדה ובידי טכנאים מיומנים, ניתן למלא בחזרה טונרים ריקים באבקה חדשה לגמרי. אלה הם הטונרים הממוחזרים שלאחר תהליך המחזור מתפקדים כחדשים לחלוטין, במידה והמילוי התבצע ברמה גבוהה וקפדנית כמובן. טונר למדפסת זה הינו הזול ביותר.

טיפים לבחירת טונרים נבונה ומושכלת

כדאי מאוד להתקשר עם ספק ידוע ובעל מוניטין בתחום, על מנת להיות בטוחים כי הטונרים הנרכשים הינם איכותיים דיו ולא יפגעו במדפסת בשום צורה. עבור אלו שאינם מעוניינים לרכוש טונרים בעלות גבוהה מידי פר הדפסה, מוצעת גם האפשרות של השכרת מדפסות לייזר. בשיטה זו מקבלים טונר למדפסת בתמורה לטונר שאזל יחד עם שירות תפעולי מלא לכל מדפסת, וכל זאת בדמי תשלום חודשיים נמוכים שמהווים את ערך שווי השימוש במדפסת פר תקופה וכמויות הדפסה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה