יום שני, 2 בנובמבר 2015

מדפסות משולבות לבית - לקנות או לא לקנות, זו השאלה


מדפסות משולבות הפכו ללהיט בשנים האחרונות, מסיבות ברורות: המדפסת המשולבת אינה תופסת מקום רב כמו מספר מכשירים שונים, אחזקתה פשוטה יותר והיא שימושית מאוד. כאשר מדברים על שימוש משרדי במדפסת, זה נראה ברור מאליו, אך מה לגבי שימוש ביתי במדפסת משולבת? הצוות המקצועי של חברת כחילה פתרונות הדפסה, החברה המובילה בישראל במחזור מוצרי הדפסה, בודקים יחד איתנו האם כדאי לרכוש מדפסת משולבת לשימוש ביתי.  

מי צריך מדפסת משולבת

התשובה הפשוטה לשאלה זו היא כולם. סטודנטים זקוקים להדפסת עבודות, הורים זקוקים להדפסת דפי צביעה או דפי עבודה, מנהלים ואנשי עסקים זקוקים לקרוא מסמכים בבית לעיתים, עצמאים שעובדים מהבית זקוקים למכשירים השונים באופן שוטף, וכולנו מכירים את הרגע הזה בו אנחנו צריכים  מדפסת או סורק בדחיפות וחייבים לצאת לדואר או למקום אחר לשם כך.

מדפסות משולבות או מכשירים בודדים

אם ניתן לקנות מדפסת רגילה, למה להשקיע במדפסת משולבת? כי מדפסת רגילה היא רק מדפסת, ואילו מדפסות משולבות, כשמן כן הן, והן משלבות מספר פונקציות במכשיר אחד: מדפסת, פקס, סורק ומכונת צילום. מבחינת המקום, כאמור, מדפסות משולבות תופסות מקום של מכשיר אחד בלבד, ואם כבר יש לכם מכשיר "משרדי" בבית, מוטב שיספק עבורכם את כל הפונקציות יחד.

מדפיסים וחוסכים

עלות הרכישה הראשונית של מדפסת משולבת גבוהה מעט יותר מעלותה של מדפסת רגילה, אך כמובן זולה יותר מרכישת מספר מכשירים שונים, וההפרש במחיר אינו משמעותי. לעומת ההשקעה הראשונית, עלות האחזקה של מדפסות משולבות אינה גבוהה יותר משל מדפסת רגילה, והשימוש במדפסת משולבת חוסך חשמל לעומת שימוש במכשירים נפרדים.

מה קורה כאשר ישנה תקלה?

מכיוון שהמדפסת משולבת, ייתכן שיהיו תקלות שישביתו את המכשיר כולו, כמו בעיה במשיכת הדפים מהמגירה, אך חלק מהתקלות יאפשרו להמשיך להשתמש בפונקציות האחרות במכשיר ללא כל הפרעה. אם הזמנתם טכנאי, ודאו כי אתם מזמינים אותו מנותני השירות של החברה בה רכשתם את המכשיר, כדי שידע כיצד לטפל במכשיר משולב ולא רק בפונקציה כזו או אחרת.

אז והיום

בעבר היו מדפסות משולבות גדולות ומסורבלות, ואיכות הביצועים שלהן היה ירוד. ההתפתחות הטכנולוגית הבלתי פוסקת הביאה ליצירת מדפסות משולבות קטנות ואיכותיות, המבצעות את כל הפעולות באיכות הטובה ביותר האפשרית. גם המחיר הגבוה של פעם ירד, והפער בין מחירי מדפסת משולבת למדפסת רגילה אינו גבוה כבעבר, המקום שהן תופסות קטן יותר, והן קלות לשימוש ותפעול. המסקנה שלנו היא שאין מה להתלבט, ואם כבר רוכשים מדפסת לבית, עדיף שתהיה מדפסת משולבת. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה