יום רביעי, 3 ביוני 2015

מדפסות משולבות - מה צריך לדעת לפני הקניה?

מדפסות משולבות הפכו כבר מזמן לסטנדרט ברוב המשרדים, בשל החיסכון הרב במקום שהן מציעות, ובשל המחיר האטרקטיבי שלהן, איכות עבודתן המקסימלית והשירות הנוח - הכל במקום אחד. בשל העובדה שהן הפכו לסטנדרט, שוק המדפסות המשולבות הוא שוק גדול, והיצע המכשירים רק הולך וגדל. מומחי חברת כחילה פתרונות הדפסה, הפועלת בתחום כבר מעל ל- 35 שנה, מסבירים כיצד לבחור מדפסות משולבות מומלצות.

מדפסת משולבת כמצרך חיוני

המדפסת המשולבת הפכה, כאמור, לסטנדרט בכל משרד, וניתן למצוא אותה גם בבתים רבים, לשימוש אישי או לצרכי עבודה. מדפסות משולבות מומלצות הן אלה המתאימות לצרכיכם בצורה המדויקת ביותר, ומספקות את העבודה הטובה ביותר במחיר הנמוך ביותר. ישנן מדפסות אלחוטיות המתחברות לרשת האינטרנט הביתית, ואפילו מדפסות עם אפליקציות לשליטה על המדפסת מהסמארטפון, חיבור לשירותי ענן שונים ועוד.

המחיר

מגוון המחירים של המדפסות המשולבות הוא עצום, ונע מ- 350 ש"ח בקירוב  למדפסת הזרקת דיו משולבת ועד לכמה אלפי שקלים עבור מדפסת לייזר משולבת, בהתאם למורכבות המכשיר. אם מדובר בשימוש ביתי או שימוש במכשיר בהיקף קטן, כדאי לבדוק את המכשירים הפשוטים יותר, שמספקים עבודה באיכות טובה. ייתכן שזה מספיק בהחלט עבור הצרכים שלכם.

מה עוד צריך לבדוק?

מעבר למחיר, כדאי לבדוק את מהירות העבודה כמובן. ושוב, גם כאן, יש הבדל גדול בין שימוש ביתי ושימוש במשרדים קטנים לבין שימוש במדפסת משולבת במשרדים גדולים. מדפסות משולבות מומלצות למשרדים גדולים הן מדפסות לייזר, בעיקר בשל המהירות הגדולה שבה הן פועלות ובשל היכולת של המכשירים לקלוט הזמנות עבודה מכמה מחשבים ולהכין אותן לפי הסדר.

על איכות לא מתפשרים

גם בשימוש ביתי וגם בשימוש משרדי, מדפסות משולבות מומלצות חייבות לספק איכות טובה של הדפסה, צילום, סריקה או שליחת פקס. כדי לרכוש מדפסת איכותית כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע שיש להם נסיון רב בתחום והם יכולים לסייע בהתאמת המדפסת לצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר.

www.kehela.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה