יום שלישי, 16 ביוני 2015

כל מה שצריך לדעת על מדפסות BROTHER

עד לא מכבר שלטה HP בשוק המדפסות ללא עוררין, וגם כיום, למעשה, היא החברה המובילה בתחום מבחינת המכירות, אך כיום קיימות גם חברות אחרות וחזקות בשוק הההדפסה והמדפסות, כמו חברת ברדר (BROTHER). מדפסות ברדר נכנסו באופן משמעותי לשוק המדפסות בעקבות ההתקדמות הטכנולוגית של השנים האחרונות, עם כניסתן של מדפסות הלייזר והמדפסות האלחוטיות לתחום. אנשי המקצוע של חברת כחילה פתרונות הדפסה, המתמחה בתחום מוצרי ההדפסה כבר מעל ל- 35 שנה, מספרים על המדפסות של חברת ברדר.

דריסת רגל בשוק המדפסות

חברת ברדר נכנסה לשוק המדפסות, כאמור, בצורה משמעותית, עם כניסת הטכנולוגיות החדישות של הדפסת לייזר ומדפסות אלחוטיות, כיוון שהיא הצליחה לייצר מדפסות באיכות מעולה, זולות במחיר העלות הראשונית וחסכוניות במחיר ההדפסה לאורך זמן. חברת ברדר הייתה קיימת בישראל מאז ומעולם, כיוון שמדובר בחברה בינלאומית המייצרת מכשירים אלקטרוניים רבים, ובתחום המדפסות נתח השוק שלה הולך וגדל משנה לשנה.

הדגמים המובילים של מדפסות ברדר

  • MFC 430: הדגם הפשוט ביותר של החברה. מדובר בדגם ביתי של מדפסת משולבת הפועלת בהזרקת דיו ברזולוציה מקסימאלית של 1200X6000. מהירות ההדפסה בשחור של דגם זה היא 33 דפים לדקה, ובהדפסה צבעונית המהירות עומדת על 26 דפים לדקה, שהיא מהירות מכובדת עבור מכשיר ביתי.
  • מדפסת 7360: מדפסת משולבת המתאימה לשימוש משרדי או עסקי בהיקפים לא גדולים או לשימוש ביתי מרובה. דגם זה פועל בטכנולוגית הדפסת לייזר ברזולוציה מקסימלית של 2400X6000, במהירות גדולה, וזוכה לשבחים רבים מהמשתמשים.
  • MFC 9120 CN: המדפסת המשוכללת ביותר, המציעה רזולוציה מקסימלית של 2400X6000, פועלת בטכנולוגית LCD, חסכונית ואמינה, שידועה בזכות העובדה שהיא מתקלקלת או נתקעת לעיתים רחוקות מאוד. דגם זה מתאים לשימוש משרדי בכל היקף.

איכות השירות

רוב הדגמים של מדפסות ברדר מצוידים באחריות של שנה, ושירות הלקוחות של החברה מספק שירות אמין, מקצועי וזריז לתיקון תקלות כאשר הן נדרשות. שירות החברה זוכה לציונים גבוהים במחבני השירות השונים, והופך את מדפסות ברדר לקנייה משתלמת. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה