יום שני, 19 באוקטובר 2015

עצות וטיפים לרכישת טונרים

טכנולוגיית הלייזר שינתה את פני תחום ההדפסה לחלוטין, וכיום ניתן להדפיס יותר דפים באיכות גבוהה ובעלות נמוכה למדי. טונרים הם חלק חשוב ביותר בכל מדפסת לייזר והם אלה שמחזיקים בתוכם את הצבע והרכיב המגנטי שמאפשר את ההדפסה בפועל. על מנת ליהנות מיתרונותיה הברורים של מדפסת הלייזר שלכם, עליכם לרכוש לעצמכם טונרים איכותיים במיוחד, וכאן תקבלו מספר טיפים מועילים לכך.

מהו טונר ואילו סוגים קיימים?

הטונר מהווה כמעין "קסטה" בה נמצאת אבקת הצבע שמעורבבת יחד עם חומר מגנטי. בעת פגיעת קרן הלייזר בטונר, החומר המגנטי מושך את אבקת הצבע ע"פ הצורה הוויזואלית של החומר המודפס, וכאשר הנייר עובר בצמוד לטונר מתרחשת ההדפסה, כלומר, הצבע מועבר לנייר. כל מדפסת (או משפחת מדפסות) עובדת עם טונר מסוים שמתאים במדויק לצורה, למיקום החיבורים האלקטרוניים ולטכנולוגיה. 

להלן סוגי הטונרים לבחירה :


  • מקוריים - מיוצרים ע"י החברה שמייצרת את המדפסות עצמן, עוברים בקרת איכות קפדנית ועל כן איכותיים ביותר כמו גם יקרים יחסית.
  • תחליפיים - מדובר בטונרים שאינם מקוריים ושמיוצרים ע"י חברות שאינן יצרניות של המדפסת שברשותכם.
  • ממוחזרים - טונר ממוחזר עשוי להיות מקורי או תחליפי שכבר עבר שימוש. חברות מקומיות ממלאות בחזרה את אבקת הטונרים בצורה מבוקרת ומחזירות ללקוח.

דגשים מיוחדים ברכישת הטונרים

כאשר מדובר במדפסת חדשה שעדיין נמצאת בתקופת האחריות שלה יש לרכוש אך ורק טונרים מקוריים. לאחר תום תקופת האחריות האופציות הזולות יותר הן הטונרים התחליפיים והממוחזרים. טונר תחליפי מגיע באריזות סגורות ומקוריות בעוד הממוחזרים מסופקים ישירות ע"י חברות מקומיות והמחיר זול הרבה יותר. מסיבה זו חשוב מאוד להתקשר עם ספק שמתחייב לאיכות, שכמות הצבע זהה לכמות שנמצאת בטונר המקורי ושהטונר נמצא תקין.

רצוי להתקשר עם חברה שתספק עבורכם כל סוג של טונר (מקורי, תחליפי או ממוחזר) עבור כל דגם של מדפסת לייזר בשירות עד הבית או המשרד לרבות ביצוע ההחלפה בפועל.  כיום אף ניתן להזמין את השירות דרך האינטרנט במהירות וביעילות מבלי שתפגע שגרת העבודה שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה